Kejayaan Herba Prima Marketing Sdn. Bhd


Kisah-kisah kejayaan HPM telah terpapar di beberapa akhbar-akhbar terkemuka
sila klik di sini untuk baca





Produk-produk HPM telah di formulasikan sendiri oleh Dr. Che Rozmey Che Din

PENGASAS : Dr. Che Rozmey Che Din
Ijazah perubatan (MD) USM 1993
Sarjana Perubatan (M.MED O & G) USM 1999
Diploma Farmakologi (2001)
Jawatan: C.E.O Jitra Specialist Centre Sdn.Bhd
C.E.O Jitra Medical Centre Sdn. Bhd.
C.E.O Herba Prima Marketing Sdn Bhd.

Kronologi Produk : Penyelidikan dan ujian makmal bermula pada Jun 2003 oleh Dr. Rozmey dengan kerjasama Prof. Dr. Hj Abdullah Shukri. Ujian Klinikal pada testimoni secara sukarela (Pesakit Dr. Rozm
ey & Orang awam) bermula pada September 2005


Jus Mate 5 Produk Ajaib
  • Syarikat yang kukuh dan berdaya saing
  • Hasil kajian pakar, Doktor Che Rozmey Che Din. Penyelidikan selama 15 tahun dalam bidang perubatan perbidanan, obesiti dan bio-herb
  • Produk-produk ini telah diakui ramai dengan kebolehannya memberi kesan yang begitu ajaib dan selamat.
  • Keajaiban produk Dr Rozmey telah tersebar melalui media tempatan seperti di akhbar HARIAN METRO, MAJALAH FAMININ & FAMILY, APPRENTICE, BERITA HARIAN .
  • Menjadi berita di beberapa akhbar utama, klik di sini

Dari Meja Pengarah Dr Che Rozmey Che Din


Asalamualaikum…..

Alhamdulilah Syukur saya kehadrat ALLAH S.W.T yg memberi Inayah, kekuatan dan kejayaan yang terbilang dalam perkhidmatan kesihatan dan perniagaan yang saya ceburi 7 tahun lalu (2001), saya hanya Pakar Perubatan (O&G) dan cukup kerdil dalam dunia perniagaan. Kini Alhamdulilah rezeki, kejayaan dalam usaha saya menyelidik, mengamal perubatan dan menceburi berbagai bidang perniagaan, tampak jelas dan terus saya pacu untuk satu tahap kejayaan dan kecemerlangan yang tertinggi.

Komitmen saya meningkatkan tahap penjagaan kesihatan secara menyeluruh bermula bila beroperasinya JSC pada 4 Januari 2003 dengan bermodal RM 2 Juta yang di pinjam dari institusi kewangan dan terus dipacu dengan beroperasinya JITRA MEDICAL CENTRE (JMC) pada akhir 2009 yang menelan belanja RM 35 Juta dan seterusnya pelaburan RM 500 Juta untuk 10 buah Hospital Pakar di seluruh Malaysia.

Penyelidikan produk kesihatan yang saya bangunkan dari Jun 2003 terbukti terbaik dan sebaik produk bermutu dari luar negara. Pelan pemasaran yang mudah dan menguntungkan telah saya usahakan untuk melahirkan lebih banyak usahawan jutawan yg mahu bernaung di HPM. Rangkaian Pusat Penjagaan Kesihatan “HPM Health Care” akan dibuka di 30 lokasi seluruh negara untuk memberi khidmat nasihat dan rundingan kesihatan kepada penguna produk HPM. Kilang HPM yang baru bernilai RM 25 Juta akan di dirikan selewatnya pada 2010 utk menangani permintaan dalam negara yang bertambah dengan pantas. Dijangka menjelang 2011, sebanyak 100,000 pengedar berdaftar dengan HPM dengan jualan minimum RM 45 Juta sebulan dan HPM dijangka akan disenarai di Bursa Saham KL menjelang 2012. Pasaran antarabangsa akan diterokai secara besar-besaran selewatnya menjelang 2011 sekurang-kurangnya di 15 negara serantau, Asia Barat dan Eropah.

Hotel 3 bintang “ROZMEY PALACE” yang menelan belanja RM 7 Juta juga sedang rancak di usahakan dan akan mula beroperasi di Jitra, Kedah pada akhir 2009 dan perkongsian secara bijak dalam perniagaan kereta import mewah (NASDEQ AUTO) dengan siapnya bilik pameran baru berharga RM 500K di Anak Bukit, Alor Setar Kedah.

Memastikan segala Misi dan Visi ini berjaya, saya perlukan sokongan semua pihak, keluarga, Rakan Kongsi, Staff, Pengedar serta Penguna. Saya amat berharap semua bekerja dengan penuh semangat dan gigih bersama saya, kejayaan saya adalah kejayaan bersama….

Segala kejayaan ini, tidak hadir dengan hanya bermimpi,..kerja keras, displin yg tinggi, keberanian, misi dan visi yg jauh dan jelas telah menjadi teras kejayaan. Apapun yang saya miliki, kejayaan , saya sentiasa merasa miskin dan meminta dan berserah pada ALLAH…tidak akan menghalang tujuan hidup saya yang satu, hanya ALLAH, Agar dapat terus mencintainya dan berharap hanya cintanya.

Saya dengan rasa insaf dan rendah diri, semoga dapat memberi segala kebaikan dan manafaat untuk semua…..Wasalam.

Terima Kasih

Dr Che Rozmey Che Din