Apa yang wajib anda alami dengan JM5?
DR. ROZMEY : Pengamal JM5 wajib alami 1.Kenyang 2. Bertenaga 3. Tidak suka makan dan penurunan berat badan. Sekiranya anda tidak alami 3 perkara diatas dan lebih malang sekiranya ada merasa sangat lapar, letih, sakit kepala atau menggigil, 90% dari penguna yg mengalami masaalah spt diatas pernah mengamal produk pelangsingan berkimia ( Subertamine, Phenteramine, Fluramine, Caffine ) . Mereka yg mengambil pil psychotropic, steroid, pil / suntikan perancang keluarga juga kerap memberi halangan dan kesan /withdrawal terhadap JDM.

Apa yg terjadi: Sel-sel otak dan lemak telah ada memori kesan kerosakan yg disebabkan bahan berkimia,.tahap hormone anda menjadi tidak normal, kadar pengeluaran enzim pembakar lemak berkurang dan sukar diaktifkan, badan dlm keadaan stress akan mengaktifkan pengeluaran hormone cortisol , disamping sel-sel lemak aktif membentuk hormone androgen dan prolactine ,..ini menjadikan amat sukar utk aktifkan metabolisma / pembakaran lemak.
Kesan tekanan pada centre pemakanan , menghalang JM5 mengaktifkan neurotransmiter serotonin utk merubah setting centre pemakanan kepada tahap merasa kenyang,..dlm keadaan yg extreme,..kesan lampau kerosakan memori ini ..menyerang balas menghasikan gejala 'withdrawl effect seperti lapar, mengigil, sakit kepala.

SO...apa yang harus anda lakukan ???

JGN RISAU...gejala ini hanya sementara,..sekiranya anda bersabar / melawan anda pasti menang dan dapat atasi gejala ini dan mula menikmati sensasi JM5 yaitu 1. Kenyang 2. Bertenaga . Tak ingat makan dan penurunan berat badan.

Jika anda tidak mampu melawan gejala ini,..anda harus terus ambil JM5 utk kali ke 2 ,..pastinya keesokan hari gejala ini berkurang dan seterusnya , anda bebas dan mula betul-betul berada dlm program JM5.

Dlm diet JM5 ..1. Pembakaran lemak (JM5) 2. Pengurangan ambil kalori mestilah anda lakukan secara aktif dan serentak (1000kcal/ day). Kemudian anda harus displin dan merubah jenis makanan / kalori yg anda ambil pd jumalh total 1000kcal/day.
Mulalah sukakan makan sayuran , buahan dan minum plain water...dan anda harus juga ambil makanan kegemaran anda ini pada 4-5 hidangan yg kecil . eg .jika anda memilih makan 1 mangkuk sup sayur,..makanlah dlm 3 pecahan kecil..1/3 pagi , 1/ 3 jam 4 , 1/3 jam 8;

Jika anda ingin makan sebiji epal ; 1/4 pagi , 1/4 jam 3 , 1/4 jam 6, 1/4 jam 8;

dgn amalan diet begini tahap rembesan enzim didalam perut/ usus dan pembakar lemak senantiasa ditahap optima dan kerja 'FATBURNER' dlm JM5 tidak terganggu.

Amalan diet yg anda amalkan ini,..nanti akan mengajar anda suka dan kekal menjalani kehidupan yg sihat,. Apabila anda sudah mencapai berat badan idaman / ideal,..anda tidak perlu rungsing lagi,..anda bukan saja belajar diet tg seimbang,..sekarang personaliti, penampilan luaran anda , emosi dan keyakinan anda tinggi dan berbeza,..Tahap metabolisma sel badan, tahap enzim , tahap hormone yg optima membolehkan anda sihat, cergas dan membakar / menguna semua kalori yg diambil tanpa risiko disimpang sebagai lemak walaupun anda sudah tidak lagi mengambil JUS MATE 5.

drrozmey
Pakar Penyelidik Obesiti / Pakar Perbidanan & Sakit Puan
CEO HPM / JMC